Första inlägget

I denna blogg kommer ni få följa med mig i min kamp att gå ner i vikt. Jag kommer bland annat dela med mig av träning, olika kalorisnåla recept medmera! 
Jag har valt att äta kalorisnålt och minska på kolhydraterna, vilket har varit en stor uppoffring då jag älskar mycket mat och kolhydrater. 
Jag har för nuvarande redan gått ner halva min önskade vikt men har fortfarande ca 10 kg kvar som ska bort. 
Jag har lärt mig själv med olika recept och livsmedel och lär mig fortfarande nya saker varje dag. Hoppas att du som läsare kan bli inspirerad eller kanske få mig att bli inspirerad. 
 
Denna blogg kommer intehålla mycket recept då jag är väldigt matintresserad och koisten utgör en stor del till dagens övervikt. Jag vill få folk att lära sig mer om kost, vad man ska titta efrter och hur man kan variera och göra den god. 
 
 
See you soon


Kommentarer
J

kommer med spänning följa denna blogg! :)

2013-01-13 @ 22:48:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kalorihunter.blogg.se

I denna blogg kommer ni få följa med mig i min kamp att gå ner i vikt. Jag kommer bland annat dela med mig av träning, olika kalorisnåla recept medmera! Jag strävar efter en sund och stark kropp. Följ med mig under tidens gång mot mina mål.

RSS 2.0