Torsdag

Denna vecka har jag tränat och varit hos sjukgymnasten en del, men har förmodligen ett virus i kroppen så idag är en lugn vilodag för min del. Imorgon ska jag ringa vårdcentralen om en tid så att jag kan få veta vad det är som har gjort mig dålig i en månads tid nu. 
 
Bakar bröd idag igen men denna gång är det en filmjölkslimpa som jag älskar. Har däremot bytt ut några ingredienser så att den ska bli nyttigare.
 
Jag är tokig i bakning och bakar så ofta jag kan (gärna sötsaker). Fick hem dessa formar för en tid sen. Love it!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

kalorihunter.blogg.se

I denna blogg kommer ni få följa med mig i min kamp att gå ner i vikt. Jag kommer bland annat dela med mig av träning, olika kalorisnåla recept medmera! Jag strävar efter en sund och stark kropp. Följ med mig under tidens gång mot mina mål.

RSS 2.0